![]() |
|||||||||||
Socialmedia-kanalen:
|
|||||||||||
OVnieuws.info Index |
Meer dubbeldekkers NS krijgen dubbele levensduur | ||||||||||
Actueel OVnieuws | |||||||||||
OV bedrijven | 17-11-2020 / 20.00 uur |
||||||||||
Railbouw / onderhoud | |||||||||||
Specials over het OV | |||||||||||
Ongevallen in het OV | |||||||||||
OV werkplaatsen | |||||||||||
Back to the 90's | |||||||||||
Reclame treinen / loc's | |||||||||||
Videoreportages | |||||||||||
Spoorbouwprojecten | |||||||||||
Spoorwegmusea | Het ontwerp van de gemoderniseerde VIRM 2/3 is een nauwe samenwerking tussen de leveranciers, NS Treinmodernisering, NS Techniek, NS Commercie en de designer. Belangrijk uitgangspunt is het verenigen van het esthetisch ontwerp met technische eisen. Want iets kan er heel mooi uit zien, maar als het te klein is of niet past, of je kan er niet bij om te repareren, vervangen of schoon te maken, dan is dat niet handig. De wensen van de reiziger is leidend bij het maken van keuzes. Verder is op sommige gebieden de (Europese) regelgeving voor treinen veranderd of zijn veiligheidseisen aangescherpt. Ook daar moet rekening mee gehouden worden. Wat gaat er veranderen? Sneak Preview In het licht van een ongeval op een niet actief bewaakte overweg wordt er onderzoek gedaan naar zichtbaarheid van de trein. De gemoderniseerde VIRM 2/3 gaat in mei 2021 de dienstregeling in, het definitieve ontwerp van de trein zal NS toetsen met de resultaten van dit onderzoek. Binnenkort start NS met de eerste testritten zonder reizigers. De complete gemoderniseerde trein met alle nieuwe details wordt in het voorjaar van 2021 worden gepresenteerd. Foto's en filmbeelden: © NS |
||||||||||
Goederentreinen.nl | |||||||||||
175 jaar Spoorwegen | |||||||||||
Foto's | |||||||||||
Busfoto's | |||||||||||
Metrofoto's | |||||||||||
Tramfoto's | |||||||||||
Treinenfoto's | |||||||||||
Contact | |||||||||||
Mail ons | |||||||||||
![]() |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||