![]() |
|||||||||||
| In beeld: De ATO-RTO Test-Vectron van DB Cargo | |||||||||||
13-11-2025 / 18.30 uur Een slimmer, duurzamer en efficiënter spoor |
|||||||||||
betekent dat de trein automatisch optrekt, remt en stopt, zonder dat de machinist alles handmatig hoeft te doen. De trein krijgt een digitale routekaart van het spoor. En computers in de trein zorgen dat hij precies op tijd rijdt en netjes stopt waar nodig. Veiligheidssystemen, zoals ERTMS, blijven altijd opletten. Wat wordt er getest? Concrete voordelen
|
|||||||||||
| Voor alle foto's en filmbeelden geldt: © TreinenInNederland.nl | |||||||||||
Bekijk onze filmbeelden. |
|||||||||||
De stilstaande ATO-RTO loc 193 347 van DB Cargo. |
|||||||||||
In het mooie achtergrond ontwerp zitten allemaal énen en nullen verwerkt. |
|||||||||||
Een samenwerking tussen de Duitse en Nederlandse ministeries van Infrastructuur. |
|||||||||||
Camera's zijn achter het voorruit gemonteerd. |
|||||||||||
De loc in actie op de CUP. |
|||||||||||
De test Vectron bij het DB kantoor op de CUP. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||||